کد خبر: ۷۶۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۵۱۵
زخم‌ها بر اثر گازگرفتگی با دندان ایجاد شده بود. این کودک دچار بیماری مادرزادی نیز هست و با توجه به عدم مراقبت صحیح دچار عفونت ریه شده و به سختی نفس می‌کشد.
شکنجه کودک 5 ماهه/ پدر و مادر معتاد فرزندشان را گاز گرفته اند
به گزارش خبرداغ،به‌دنبال اعلام یک کودک آزاری به بهزیستی، مددکاران یک مؤسسه خیریه به خانه‌ای در جنوب تهران رفتند و کودک 5 ماهه‌ای را که آثار زخم و عفونت روی دستان و بدنش دیده می‌شد به بیمارستان انتقال دادند.

الناز زارعی مددکار این مؤسسه گفت: زخم‌ها بر اثر گازگرفتگی با دندان ایجاد شده بود. این کودک دچار بیماری مادرزادی نیز هست و با توجه به عدم مراقبت صحیح دچار عفونت ریه شده و به سختی نفس می‌کشد.

طی هفته اخیر «هدی» چندین بار دچار تشنج شده و با توجه به این شرایط تصمیم گرفتیم نوزاد را به بیمارستان منتقل کنیم و تحت درمان قرار دهیم و در ادامه این کودک آزاری از سوی پزشک تأیید شد.

با توجه به اینکه پدر و مادر نوزاد هردو اعتیاد دارند و از نظر روحی و روانی در وضعیت مساعدی قرار ندارند و نیز فاقد اوراق هویت هستند، در تلاش هستیم تا دختر کوچولو پس از ترخیص با حکم قضایی به بهزیستی سپرده شود.

منبع: روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: