کد خبر: ۷۶۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۵۵۲
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از بخش‌های مختلف معاونت توسعه مدیریت این سازمان بازدید کرد.
بازدید مونسان از معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز یکشنبه 9 اردیبهشت با همراهی احمد دانیالی معاونت توسعه مدیریت، قدرت‌الله ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست، روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، از بخش‌های مختلف معاونت توسعه مدیریت این سازمان بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این بازدید با سرکشی به تمام اتاق‌های معاونت توسعه مدیریت به گفت‌وگو با کارکنان بخش‌های مختلف پرداخت و از تلاش و زحمات آنان قدردانی کرد.

تاکید بر الکترونیکی کردن فرآیندها، رسیدگی به وضعیت کارکنان، اصلاح ساختار اداری، استفاده از روش‌های بروز برای اجرای برنامه‌های جاری سازمان، از جمله مواردی بود که رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در این بازدید متذکر شد.

معاون رئیس‌جمهوری همچنین در بازدید از اداره رفاه، اختصاص تخفیف هتل‌ها به کارکنان سازمان میراث‌فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و مقرر شد موارد مربوط به امور رفاهی با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: