کد خبر: ۷۶۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۵۴
مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان قصد ندارند به هواداران استقلال برای بازی در لیگ قهرمانان اجازه حضور پرتعداد در ورزشگاه بدهند.
تصمیم جنجالی باشگاه ذوب آهن برای دیدار با استقلال در لیگ قهرمانانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم ذوب آهن اصفهان توانست به عنوان تیم دوم گروه دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات راه یابد.

 

نماینده اصفهان در این مرحله باید با دیگر نماینده ایران یعنی استقلال تهران بازی کند و بازی رفت نیز روز سه شنبه 18 اردیبهشت در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

از آنجا که این بازی طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود ذوب آهن می تواند تنها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر را به استقلال بدهد. به نوشته نامه، مدیران باشگاه نیز اعلام کرده اند که قصد دارند همین کار را انجام دهند و از حالا اعلام کرده اند که استقلالی ها به حضور کامل در ورزشگاه فکر نکنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: