کد خبر: ۷۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۴
هواداران پرسپوليس هفته‌ها انتظار كشيدند كه برانكو به محسن مسلمان بازي بدهد.
عفو عمومی به سبک برانکو/  البته اگر  آن ویدیوی کذایی کار دست مسلمان ندهد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هواداران پرسپوليس هفته‌ها انتظار كشيدند كه برانكو به محسن مسلمان بازي بدهد. در 10 هفته گذشته پروفسور فقط يك بار آن هم در بازي با سايپا كه تيمش غايبان زيادي داشت مسلمان را به ميان فرستاده بود.

 

او اما در نيمه دوم بازي جشن قهرماني با سپيدرود رشت، حدود 20 دقيقه به مسلمان بازي داد و همزمان بشار رسن را هم به ميدان فرستاد تا به نوعي «عفو عمومي» داده باشد!

 

جالب اينكه مسلمان در طول همين دقايق دهمين پاس گل فصلش را داد تا ورزشگاه را به وجد بياورد. به نوشته بانک ورزش، به نظر مي‌رسد اين سياست برانكو مي‌تواند براي فصل بعد مايه دلگرمي بشار و مسلمان باشد. البته اگر  آن ویدیوی کذایی کار دست مسلمان ندهد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: