کد خبر: ۷۶۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۳۵۷
سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من برای حضور در پرسپولیس به عنوان سرپرست تیم آماده هستم اما باید دید باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.
خوردبین: آمادگی حضور دوباره در پرسپولیس را دارم/ جشن قهرمانی در حد سال‌های گذشته بودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محمود خوردبین، در رابطه با برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپیدرود در هفته آخر لیگ برتر و برگزاری جشن قهرمانی، اظهار داشت: با اینکه پرسپولیسی‌ها به امتیاز این بازی احتیاج نداشتند تمام تلاش خود را کردند تا به بهترین شکل مقابل سپیدرود بازی کنند و به آنچه حقشان بود، رسیدند.


وی در خصوص عملکرد مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات و نگه داشتن بازیکنان تصریح کرد: در شرایط کنونی که پنجره نقل و انتقلات برای پرسپولیس بسته است و بازیکنان راضی به ماندن در تیم هستند، مدیریت هم نباید در بستن قرارداد‌ها وقفه ایجاد و باید با آنها تمدید کند.


سرپرست سابق پرسپولیس در مورد رایزنی‌های گرشاسبی در فیفا برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: گرشاسبی تلاش خودش را کرده و مدیر قابلی است انشاالله که بتواند این مشکل را حل کند.


خوردبین در مورد عملکرد برانکو هم گفت: برانکو در این سه سال که سرمربی پرسپولیس بوده عالی کار کرده و توانسته با بازی‌های زیبا نتیجه قابل قبول هم بگیرد و سند حرف من 2 دوره قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر و درخشش در جام قهرمانان آسیا است.


وی در خصوص نحوه برگزاری جشن قهرمانی تیم به میزان گفت: کیفیت جشن مثل سال‌های گذشته بود و می‌توان گفت قابل قبول بوده من هم از طرف ریاست باشگاه به این جشن دعوت شده بودم و جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم که در روز‌های بیماری کنار من بودند و تنهایم نگذاشتند. همینطور قهرمانی را به هواداران و تمامی کسانی که در قهرمان شدن تیم در لیگ برتر نقش داشته اند تبریک گفته و از آن‌ها تشکر می‌کنم.


خوردبین در پایان درباره حضورش در پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه، گفت: من آمادگی قبول مسئولیت را دارم اما همه چیز برمی‌گردد به تصمیم‌گیری باشگاه که بودن من را به صلاح تیم بداند یا نه.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: