کد خبر: ۷۶۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۲
هافبک تیم پرسپولیس از تمدید قراردادش با قرمزپوشان خبر داد.
نوراللهی: روح هادی شاد شد/ خدا را شکر با انجام بازی‌های خوب قهرمان شدیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،احمد نوراللهی، بعد از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس به خبرنگاران گفت: خدا را شکر با انجام بازی‌های خوب قهرمان شدیم. ان‌شاالله برای فصل آینده یک تیم خوب ببندیم و دوباره دل هواداران را شاد کنیم. 


وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان این تیم تصریح کرد: در رابطه با تمدید قرارداد از خود بازیکنان پرسپولیس بپرسید. من در خدمت تیم هستم و با پیراهن این باشگاه به میدان می‌روم. 


هافبک پرسپولیس در ادامه بیان کرد: خیلی خوشحالم که با برد امروز، قهرمانی اتفاق افتاد و خیلی خوشحال‌تر هستم هانی این جام را بالای سر برد و ان‌شاالله روح هادی عزیز شاد شده باشد. به نوشته ورزش سه، این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم و یک خسته نباشید به کادر فنی، مدیریت و بازیکنان می‌گویم که جانانه جنگیدند و در ادامه تلاش می‌کنیم قهرمانی فصل آینده را هم به دست بیاوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: