کد خبر: ۷۶۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۱۷
هافبک مصدوم تیم پرسپولیس معتقد است قهرمانی متعلق به هواداران این تیم و ثمره حمایت دو ساله آنها است.
قهرمانی صددرصد متعلق به هواداران استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هافبک مصدوم تیم پرسپولیس معتقد است قهرمانی متعلق به هواداران این تیم و ثمره حمایت دو ساله آنها است.


محسن ربیع خواه پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خدا را شکر که امسال مثل فصل قبل توانستیم جام بیاوریم. باید بگویم که امسال خیلی تلاش کردیم، حتی حدود 2 برابر فصل قبل جنگیدیم تا دوباره به جام برسیم. باید از هواداران تشکر کنم که در این دو سال ما را تنها نگذاشتند و حمایت کردند و ثمره اش همین است که همه خوشحال هستند و جای گرفتن هیچ ایرادی نیست. به نوشته ورزش سه، هافبک تیم پرسپولیس درباره حمایت هایی که پس از مصدومیت از او شد، اظهار کرد: هواداران پرسپولیس همیشه از من حمایت کرده اند و همگی به من لطف دارند. من از همه پرسپولیسی ها ممنونم و این قهرمانی هم به طور کامل متعلق به هواداران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: