کد خبر: ۷۶۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۸۳
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به هواداران فهیم و عزیز که صاحبان اصلی پرسپولیس هستند و تیم‌شان را تنها نگذاشتند تبریک می‌گویم.
گرشاسبی: هواداران صاحبان اصلی پرسپولیس هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به هواداران فهیم و عزیز که صاحبان اصلی پرسپولیس هستند و تیم‌شان را تنها نگذاشتند تبریک می‌گویم. آنها بودند که برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر بردند و از کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم.

 

گرشاسبی ادامه داد: ان‌شاءالله این شور و نشاط و شادمانی برای ادامه کارمان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داشته باشد و بتوانیم در این رقابت‌ها نیز دل هواداران را شاد کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون و همه عواملی که در نظم و برگزاری این همایش زیبا کمک کردند تا جشن خوب و زیبایی را داشته باشیم.

 

وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه روند آماده‌سازی تیم ادامه دارد و برانکو دو روز استراحت برای ریکاوری به بازیکنان داده است و بعد از آن تمرینات با شدت تا هفدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در ابوظبی با یک نتیجه خوب و تماشاگرپسند به ایران بازگردیم. به گزارش تسنیم، وی افزود: در 24 اردیبهشت هم بازی برگشت را در تهران داریم و امیدواریم که با یک نتیجه خوب از این مرحله بالا برویم و منتظر قرعه‌کشی ادامه مسابقات باقی بمانیم و بتوانیم برای باشگاه پرسپولیس افتخارآفرینی بکنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: