کد خبر: ۷۶۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۵۰۰
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: ترافیک در باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین، از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و برعکس نیمه سنگین است.
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین/ ادامه مسدودیت شش محور مواصلاتی

به گزارش خبرداغ ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: ترافیک در باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین، از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و برعکس نیمه سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج – قزوین، از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و برعکس ترافیک نیمه سنگین است؛ سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

وی ادامه داد: محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز در حال حاضر مسدود هستند. علاوه بر آن محور دره شهر –پلدختر استان ایلام در محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین، جاده قدیم چشمه شیرین است.

به گفته رحمانی محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل، کمربندی آذرشهر به پل غله‌زار به علت سیلابی شدن رودخانه پایه‌ پل، محور ایلام-ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به دلیل ریزش سقف تونل، محور خلخال-اسالم محدوده کیلومتر ۷ الی ۱۸.۵ به علت عملیات راهسازی از سی و یکم فروردین تا سی و یکم تیرماه و محور طبس-خرو به علت سرریز شدن آب سد مسدود هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: