کد خبر: ۷۶۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۵۵۶
سازمان هواشناسی از احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و سیلاب در برخی استان‌های مرکزی و نیمه غربی کشور خبر داد.
هشدار هواشناسی درباره احتمال سیلاب در چند استان

سازمان هواشناسی از احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و سیلاب در برخی استان‌های مرکزی و نیمه غربی کشور خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است:« با توجه به شدت بارش در روزهای جمعه و شنبه در مرکز و نیمه غربی کشور، در روز جمعه ۱۳۹۷/۰۲/۰۷، رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید در استان‌های خوزستان، جنوب و غرب لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال وبختیاری، جنوب همدان، غرب مرکزی، جنوب غرب کرمانشاه. پیش بینی می‌شود.

برای روز شنبه نیز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های کرمانشاه، شمال ایلام، شمال خوزستان، جنوب و غرب کردستان، غرب لرستان، کهگیلوبه و بویر احمد، غرب فارس، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی، جنوب و غرب آذربایجان غربی و جنوب اردبیل دور از انتظار نیست. همچنین به دلیل شدت بارش در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و جنوب کرمانشاه توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی در صورت وقوع سیلاب و آب گرفتگی مسیل‌ها و رودخانه ها در نظر گرفته شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: