کد خبر: ۷۶۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۳۴۶
حالا ديگر همه عالم و آدم مي‌دانند كه برانكو و مسلمان به شدت با هم مشكل دارند و هيچ انكار و كتماني هم در اين زمينه موثر نخواهد بود.
شگفت‌انگیز و بی‌سابقه/ بازی روانی برانکو با مسلمانبه گزارش خبرداغ حالا ديگر همه عالم و آدم مي‌دانند كه برانكو و مسلمان به شدت با هم مشكل دارند و هيچ انكار و كتماني هم در اين زمينه موثر نخواهد بود.

 

با اين وجود به نظر مي‌رسد اين مشكل حالا وارد فاز جديدتري شده است. مسلمان سه ماه است بازي نمي‌كند و در تمام طول اين مدت در تمرينات كاور به تن داشته است.

 

برانكو تركيب اصلي‌اش براي هر بازي را از اولين جلسه تمريني پيش از آن بازي مشخص مي‌كند و آنهايي كه در دو سال گذشته به دقت تصاوير تمرين را مرور كرده‌اند، مي‌دانند كه محال است بازيكني كاور به تن كند و در بازي فيكس باشد.

 

خلاف اين قضيه هم صادق است و بازيكناني كه در تمرينات در قالب تيم اصلي به ميدان مي‌روند، صددرصد در بازي هم فيكس خواهند شد. البته گاهي وقتي برانكو در مورد دو بازيكن شك دارد و يا قصد بازگرداندن يك بازيكن تازه بهبود يافته به تركيب را دارد، 12نفر را در قالب تيم اصلي تمرين مي‌دهد، اما اين فرقي در اصل قضيه ندارد. اين هفته اما برانكو براي اولين بار سنت خودش را زير پا گذاشت.

 

در شرايطي كه مسلمان در تمرينات روزهاي پنحشنبه و جمعه در تيم اصلي پا به توپ شد و اين باور براي خودش و ديگران به وجود آمد كه او برابر ذوب‌آهن فكس خواهد شد، برانكو ناگهان در اقدامي بي‌سابقه در تمرين روز شنبه دوباره او را «كاورپوش» كرد و از تركيب اصلي بازي با ذوب‌آهن كنار گذاشت. حالا معلوم نيست انگيزه برانكو از اين كار چه بوده؟ به گزارش بانک ورزش،آيا مسلمان در آن دو روز انگيزه و اشتياق كافي را نشان نداده يا اينكه پروفسور با شاگرد مغضوبش وارد يك بازي رواني جديد شده است؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: