کد خبر: ۷۶۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۴۵۸
مهم‌ترین شاخصه شهرداری ما اصلاح طلبی، پاکدستی، مشارکت جویی، نگاه انسان محور داشتن است؛ یعنی به شهر به عنوان دارایی قابل فروش نگاه نشود و به شهر به عنوان مخزنی برای زنده نگه داشتن روح انسان نگاه کرده و فرضت های شهر برای بالندگی را ببیند و پرورش دهد.
زهرا نژاد بهرام: مهم‌ترین شاخصه شهرداری ما اصلاح طلبی، پاکدستی، مشارکت جویی/ متاسفانه یکی از بانوانی که پیشنهاد کرده بودیم اعلام انصراف کردبه گزارش خبرداغ به نقل از تدبیر 24:عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در مورد ملاک‌های شورا برای انتخاب شهردار تهران به خبرنگار تدبیر۲۴ گفت: ما برای انتخاب شهردار شاخصه‌هایی داریم که بر همین اساس حرکت خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم شهردارآینده شهرمان را انتخاب کنیم.

زهرا نژاد بهرام خاطر نشان کرد: ما از مردم می‌خواهیم سعه صدر نشان دهند تا شورا بتواند در مسیر انتخاب شهردار همه جوانب را در نظر بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران افزود: مهم‌ترین شاخصه شهرداری ما اصلاح طلبی، پاکدستی، مشارکت جویی، نگاه انسان محور داشتن است؛ یعنی به شهر به عنوان دارایی قابل فروش نگاه نشود و به شهر به عنوان مخزنی برای زنده نگه داشتن روح انسان نگاه کرده و فرضت های شهر برای بالندگی را ببیند و پرورش دهد.

نژاد بهرام در مورد شانس زنان برای تصدی شهراری تهران گفت: متاسفانه یکی از بانوانی که پیشنهاد کرده بودیم اعلام انصراف کرد و با دو سه نفر دیگر هم که گفتگو کردیم نظر مثبت نداشتند.

گفتگو : مرضیه نگهبان مروی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: