کد خبر: ۷۶۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۸
سرمربی تیم فوتبال پیکان به شادی بعد از گل وینفرد شفر به سمت نیمکت پیکان واکنش نشان داد.
واکنش جلالی به حرکت شفر بعد از گل+ عکسبه گزارش خبرداغ ، استقلال روز گذشته در دقایق پایانی بازی با پیکان گل سوم را به تیم مجید جلالی شد اما بعد از این گل شفر حرکتی را به سمت جلالی انجام داد که از چشم خیلی‌ها دور ماند.

 

سرمربی استقلال بعد از گل سوم با حالتی عصبانی حرکاتی را با دستش به سمت نیمکت جلالی و پیکان انجام داد که سرمربی پیکان به این موضوع واکنش نشان داد.

 

جلالی در خصوص این اتفاق  و اینکه حرکت شفر بعد از گل سوم کمی عجیب بود گفت:شما توقع دارید درباره این اتفاق چه بگویم؟اگر من هم  مثل مربی حریف می‌توانستم 28 بازیکن با این کیفیت داشته باشم آنوقت می‌شد که رقابت برابری با حریف داشته باشم.

 

وی تاکید کرد:ما توقع داشتیم در بازی کاملا یکطرفه داور منصفانه قضاوت کند ولی اگر داور هم بخواهد منصف باشد به او اجازه نمی‌دهند چون هر چه اهانت وجود داشت به داور بنده خدا گفتند.

 

 


جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: