کد خبر: ۷۶۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۷
استاندار تهران گفت: به دلیل اینکه دانشگاه‌ها درگیر مسائل جانبی هستند نمی‌توانند پژوهش‌ها را آنچنان که باید به نتیجه برسانند.
محمدحسین مقیمی: مجمع سلامت در شهرستان‌ها و استان‌ها شکل بگیرد/ با همکاری مجلس می‌توانیم شاخص‌های درمانی تهران را ارتقا دهیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در نخستین مجمع سلامت استان تهران گفت: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور شما تشکر می‌کنم. صحت و امنیت شاخص‌های مهم هر جامعه است. از گذشته دیدیم که برای سلامتی هر شخص حکیمی در شهر وجود داشت که به آن مراجعه می‌کردند. بعدا کارها تخصصی شد و دانشگاه‌ها به وجود آمدند. درمان‌ها تخصصی شدند و زیر شاخه‌های زیادی به وجود آمدند. اما هر چه که پیش می‌رویم می‌فهمیم سلامت جامعه نیازمند هماهنگی بیشتری است.

وی افزود: صمیمانه از وزیر محترم تشکر می‌کنیم که مقدمه کار را برای توسعه خدمات درمانی کشور فراهم کردند. در مجمع سلامت استان همکاری بین بخشی مهم‌ترین موضوع است. در شهرستان‌ها و در استان‌ها هم همین مجمع باید شکل بگیرد تا زمینه همکاری بین بخشی فراهم شود.

مقیمی در خصوص نیاز به ورود و همکاری همه دستگاه‌ها به عرصه بهداشت و درمان گفت: نهادها باید راه را برای همه پژوهشگاه‌ها باز کنند. به دلیل اینکه دانشگاه‌ها درگیر مسائل جانبی هستند نمی‌توانند پژوهش‌ها را آنچنان که باید به نتیجه برسانند.

استاندار تهران تاکید کرد: ما در استان تهران همانطور که وزیر بهداشت هم مطرح کردند در بخش بهداشت و درمان چالش‌های زیادی داریم. نمایندگان مجلس اگر پشتیبانی کنند، دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مردم همکاری کنند می‌توانیم شاخص‌های درمانی استان را ارتقا دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: