کد خبر: ۷۶۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۳۸۳
بازی با ذوب‌آهن اصفهان پنجمين بازي تشريفاتي برانكو در دوران حضورش در پرسپوليس بود.
یک آمار عجیب و غریب در مورد برانکوبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازی با ذوب‌آهن اصفهان پنجمين بازي تشريفاتي برانكو در دوران حضورش در پرسپوليس بود.

 

تيم او در چهار بازي قبلي يك برد، دو مساوي و يك باخت كسب كرده بود. پرسپوليس در پايان فصل گذشته سه بازي تشريفاتي داشت كه پديده مشهد را برد، با همين ذوب‌‎آهن مساوي كرد و مقابل سياه‌جامگان شكست خورد.

 

تازه اگر در بازي با پديده هم پاي مراسم اهداي جام و حضور نود هزار نفري مردم در ميان نبود، شايد پرسپوليس برنده نمي‌شد. شاگردان برانكو امسال هم در اولين بازي تشريفاتي‌شان به سختي با پارس جنوبي مساوي كردند و حالا هم به ذوب‌آهن می‌بازند. به نوشته بانک ورزش، قطعا يكي از دلايل ثبت نتايج ضعيف براي پرسپوليس در مسابقات تشريفاتي، ادامه اصرار برانكو به استفاده از تركيب اصلي در اين مسابقات است؛ در حالي كه فيكس‌ها بي‌انگيزه شده‌اند و شايد رو كردن به ذخيره‌ها در اين قبيل موارد بهتر جواب بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: