کد خبر: ۷۶۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۶۱
پيش از بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن و همزمان با حضور سرخپوشان در فرودگاه، محسن مسلمان براي لحظاتي دو عكس در صفحه اينستاگرامش منتشر كرد كه سر و صداي زيادي راه انداخت.
وقتی محسن مسلمان دقیقا به هدف زد/ «بچه‌هاي طلاق به جز كمال»به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پيش از بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن و همزمان با حضور سرخپوشان در فرودگاه، محسن مسلمان براي لحظاتي دو عكس در صفحه اينستاگرامش منتشر كرد كه سر و صداي زيادي راه انداخت. در يك تصوير مثلث مسلمان، فرشاد احمدزاده و كمال كاميابي‌نيا را مي‌ديديم و در تصوير ديگر ساير بازيكنان پرسپوليس را.

 

مسلمان براي عكس خودشان تيتر زده بود: «بچه‌هاي طلاق به جز كمال» و براي عكس ديگر عنوان «بروبچ ايوانكوويچ» را برگزيده بود. به نوشته بانک ورزش، او البته بعدتر توضيح داد كه فقط قصد شوخي داشته و آن پست را حذف كرد، اما با شروع بازي ديروز پرسپوليس مشخص شد حدس او در مورد تركيب اصلي قرمزها درست بوده است؛ چرا كه خود محسن و فرشاد احمدزاده بيرون نشستند و كمال كاميابي‌نيا فيكس بازي كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: