کد خبر: ۷۶۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۴۹۷
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هیچ فردی کوچکترین حرفی را در مورد اینکه مصاحبه انجام دهم یا خیر به من نزده است و این مسئله را تکذیب می کنم .
ممنوع المصاحبه شدنم کذب است/ هر وقت صلاح بدانم حرف می زنمبه گزارش خبرداغ ،در حالی که اعلام شده بود  مسئولان باشگاه استقلال و به خصوص رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه، از حسن زمانی خواسته‌اند تا اطلاع ثانوی هیچ مصاحبه‌ای را انجام ندهد اما این خبر توسط زمانی تکذیب اعلام شد .

 

حسن زمانی درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت:هیچ فردی کوچکترین حرفی را در مورد اینکه مصاحبه انجام دهم یا خیر به من نزده است و خبری را که درباره من در رسانه ها منتشر شده است  به شدت تکذیب می کنم و از یکی از رسانه ها به شدت گله مند هستم .

 

او ادامه داد:ممنوع المصاحبه شدنم کذب است و  به هیچ کسی اجازه نمی دهم که راجع به این مسائل صحبت کند .

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:هر وقت صلاح بدانم مصاحبه می کنم و هر زمان هم صلاح ببینم حرفی نمی زنم .هدفم حمایت از باشگاه استقلال است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: