کد خبر: ۷۶۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۵
سه بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و استقلال برای دریافت مطالباتشان به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ای اف سی شکایت کردند.
دردسر شکایت نکونام و کاوه براى استقلالبه گزارش خبرداغ ، جواد نکونام و کاوه رضایی ٢ بازیکن سابق استقلال از تیم سابق خود به‌ای اف سی شکایت کرده اند و این ٢ بازیکن به طور مستقیم به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ای اف سی شکایت کرده اند، اما براساس قانون اگر این ٢ بازیکن قبل از‌ای اف سی در مراجع داخلی و فدراسیون فوتبال ایران شکایتی را از دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی طرح نکرده باشند‌ای اف سی به شکایات مستقیم آن‌ها رسیدگی نخواهد کرد. 

 

اما موضوع مهم این است در صورتی که این ٢ نفر قبل از‌ای اف سی به مراجع داخلی شکایت کرده باشند، این باشگاه با وجود آنکه مجوز حرفه‌ای شان را گرفته با محرومیت و جریمه مواجه می‌شود.

 

گفتنى است جواد نکونام براساس اخبار موجود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و کاوه رضایی ۱۲۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال ادعای طلب دارند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: