کد خبر: ۷۶۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۵
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان پرسپولیس به باشگاه اعلام کره‌ادند که در فصل جدید قراردادشان را تمدید خواهند کرد.
فکر می‌کنم محرومیت پیروانی شایعه باشد/ تمام بازیکنان پرسپولیس به باشگاه قول تمدید داده‌اندبه گزارش خبرداغ ، محمد پنجعلی، در خصوص محرومیت افشین پیروانی، اظهار داشت: فکر می‌کنم محرومیت پیروانی شایعه باشد. من ناراحتم از این موضوع و امیدوارم مشکلی به وجود نیاید.

وی افزود: پرسپولیس باشگاه من بوده و در هر پستی که بخواهند به آنها کمک خواهم کرد. گرشاسبی درصدد است تا مشکل مسلمان و برانکو را برطرف کند. البته تمام بازیکنان به باشگاه اعلام کردند که در فصل جدید قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت و شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، به میزان گفت: معتقدم با توجه به شکست السد فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد. پرسپولیسی‌ها با توجه به آمادگی که دارند الجزیره را شکست خواهند داد و به مرحله بعد راه خواهند یافت.

پنجعلی خاطرنشان کرد: صحبت من با گرشاسبی شایعه است و روزنه‌های امید برای لغو محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات وجود دارد. امیدوارم بتوانیم در فصل جدید بازیکن جذب کنیم.
جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: