کد خبر: ۷۶۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۴۱۸
آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه نشست شورای قضایی خراسان ‌رضوی درباره جزئیات دستگیری عضو شورای شهر مشهد سخن گفت.
آیت الله آملی لاریجانی: دلیل بازداشت عضو شورای شهر مشهد، شرکت در پارتی شبانه با حضور زنان بدپوشش است / در این محل انواع بطری‌ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده/ او فعلاٌ با قرار ضمانت آزاد است

به گزارش خبرداغ به نقل از سایت تابناک : آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه نشست شورای قضایی خراسان ‌رضوی درباره جزئیات دستگیری عضو شورای شهر مشهد سخن گفت.

وی اظهار داشت: این فرد که به همراه جمعی از زنان و مردان بدپوشش در یک پارتی شبانه در یکی از باغات اطراف مشهد حاضر شده بود دستگیر شده و در این محل انواع بطری‌ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده و وی فعلاٌ با قرار ضمانت آزاد است، اما به معنای بی‌گناهی او نبوده و نیست و در جلسات دادگاه به تخلفات وی و دیگر کسانی در این پارتی شبانه حاضر بودند رسیدگی شده و طبق قانون با این متخلفان برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: