کد خبر: ۷۶۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۱۶۱۹
سخنگوی دولت گفت: در خصوص شاغلین اقدامی که ما انجام می‌دهیم که سالانه حقوق این افراد را متناسب با نرخ تورم افزایش دهیم. در مورد بازنشستگان نیز علاوه بر این افزایش، سال گذشته و امسال سه هزار و 400 میلیارد تومان در نظر گرفتیم و به بازنشستگان پرداخت کردیم. برنامه‌ریزی ما هم این است که در سال آینده این رقم از سه هزار و 400 میلیارد تومان افزایش دهیم.
نوبخت: مجلس زمینه حذف تبعیض در پرداخت‌ها را فراهم کند/ هیچ افزایش حقوق محرمانه‌ای برای کارمندان آموزش و پرورش نداریم

سخنگوی دولت گفت: اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت به مجلس ارسال شده است و مجلس در حال بررسی این اصلاحیه‌هاست. امیدواریم مجلس به بررسی این اصلاحیه‌ها اولویت دهد.

به گزارش خبرداغ ؛ محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره اقدام دولت برای رفع نابرابری در پرداخت‌ها، اظهار کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری دوره آزمایشی خود را سپری می‌کند و دولت اصلاحاتی در این قانون اعمال و آن را تقدیم مجلس کرد و اکنون کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی این اصلاحیه‌ها هستند.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف این اصلاحیه‌ها این است که نابرابری‌ها در پرداخت چه به شاغلین و چه به بازنشستگان برطرف شود. آرزو می‌کنم مجلس با اولویت دادن به اصلاح این قانون، زمینه کاهش این نابرابری‌ها و حذف هرگونه تبعیض در پرداخت‌ها را فراهم کند.

نوبخت ادامه داد: در حال حاضر در خصوص شاغلین اقدامی که ما انجام می‌دهیم که سالانه حقوق این افراد را متناسب با نرخ تورم افزایش دهیم. در مورد بازنشستگان نیز علاوه بر این افزایش، سال گذشته و امسال سه هزار و 400 میلیارد تومان در نظر گرفتیم و به بازنشستگان پرداخت کردیم. برنامه‌ریزی ما هم این است که در سال آینده این رقم از سه هزار و 400 میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی در پایان با رد افزایش محرمانه حقوق کارمندان آموزش و پرورش،‌ گفت: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را در مقطعی اجرا کردیم و شاید افزایش حقوق مربوط به این موضوع باشد و هیچ افزایش حقوق محرمانه‌ای در این زمینه نداریم.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
ایشان دست پیش گرفته. ما فرهنگیان را چی حساب کردی ؟ تمام بحث افزایش های محرمانه مربوط به سایر سازمان هابوده است . باید حرکت اساسی علیه این اقا با این تفکرات ضد فرهنگی انجام بدهیم در چند ماه اخیر تمامی نامه نگاری ها جهت افزایش حقوق از سازمان ها و وزارت خانه های ( امور مالیاتی ، جهاد کشاورزی و...) بوده است و ایشان با کمال وقاحت تمام همه اش را به پای اموزش و پرورش گذاشت . خدا به فریادت برسد عاقبت خوشی برایت متصور نمی شود.
والعاقبه للمتقین
ناشاس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
لعنت الله علی القوم الکاذبین
حواله ات به خدا با این دروغات
زینت جلالی جاشکی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
مرحله سوم سهام عدالت مال ما پرداخت نشده کی پرداخت میشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: