کد خبر: ۷۶۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۵۱۲
با تصمیم کادرفنی احتمالا یک برزیلی به کادرفنی اسن تیم اضافه می‌شود.
یک برزیلی به کادرفنی استقلال اضافه می‌شود؟!/ هیات مدیره استقلال منتظر گزارش تیم پزشکی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی استقلال در جریان بازی  برابر فولاد خوزستان از ناحیه سر و گردن آسیب دیده و بعد از انتقال به بیمارستان مشخص شد که در قسمت مهرههای گردن دچار شکستگی شده است.

 

با پیگیری مسئول کانون هواداران استقلال اهواز مقدمات انجام عمل جراحی این بازیکن برزیلی در بیمارستان آپادانا انجام شد. پس از امضای رضایت نامه توسط نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال تهران، پاددوانی از بخش اورژانس به اتاق عمل بیمارستان مذکور انتقال یافت. با بهبود شرایط این بازیکن راهی تهران شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

 

خبرهایی به گوش رسید که مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند که وی بعد از بهبود شرایطش به عنوان دستیار بر روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. به نوشته برنا، ظاهرا هیات مدیره استقلال منتظر گزارش تیم پزشکی هستند تا در اینباره تصمیمات لازم خود را بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: