کد خبر: ۷۶۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۶
رشید مظاهری با عملکرد خوب خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در نهایت توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین گلرهای این دوره از بازی ها به ثبت برساند.
عملکرد یک دروازه بان و پیامی برای کی روشبه گزارش خبرداغ ، رشید مظاهری با عملکرد خوب خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در نهایت توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین گلرهای این دوره از بازی ها به ثبت برساند. او در جدول مربوط به سیوهای دروازه بان های حاضر در این رقابت ها توانست در رده دوم قرار بگیرد.

 

گلر ملی پوش ذوبی ها در شش دیدار مرحله گروهی توانست 25 سیو از خود به جا بگذارد و بارها مانع فروپاشی دروازه ذوبی ها شود تا یکی از عوامل موفقیت این تیم لقب بگیرد. مظاهری در جدول گلرهایی که بیشترین سیو را به نام خود زده اند با یک سیو اختلاف تنها لی شوای گلر تیم شانگهای چین را بالای سر خود می بیند.


رشید مظاهری که این روزها در کوران رقابت با گلرهای دیگر برای رسیدن به جام جهانی محسوب می شود، در سه سال اخیر یکی از دروازه بان های مورد نظر کارلوس کی روش محسوب می شد که در اردوهای تیم ملی حضور داشت.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: