کد خبر: ۷۶۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۳۶۷
گلرهای پرسپولیس و استقلال بار دیگر موفق به ثبت کلین‌ شیت شدند تا آمار خود را بهتر از قبل کنند.
آمار درخشان رحمتی و بیرانوند در آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،گلرهای پرسپولیس و استقلال بار دیگر موفق به ثبت کلین‌ شیت شدند تا آمار خود را بهتر از قبل کنند. تیم‌های پرسپولیس و استقلال با نتیجه مشابه یک - صفر برابر السد قطر و الهلال عربستان پیروز شدند و به عنوان صدرنشین گروه‌های سوم و چهارم به یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.

 

 از نکات جالب این 2 مسابقه ثبت یک کلین‌شیت دیگر برای گلرهای سرشناس 2 تیم است. علیرضا بیرانوند که در لیگ برتر بیشترین کلین‌شیت را ثبت کرده در 5 مسابقه قبلی قرمزها در آسیا 4 بار کلین‌شیت کرده بود و توانست در 6 مسابقه با 5 کلین‌شیت رکورد جالبی بر جای بگذارد. مهدی رحمتی هم که توانست کلین‌شیت شماره 20 خود در لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت برساند آمار خوبی بر جای گذاشت، او در 8 بازی اخیر استقلال با مربیگری شفر موفق به ثبت 6 کلین‌شیت شد. اهمیت کار رحمتی زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانید

 

او بعد از مدتی نیمکت‌نشینی به ترکیب استقلال برگشت اما با آمادگی کامل درون دروازه قرار گرفت و موفق شد شب فوق‌العاده‌ای را در استادیوم الکویت پشت سر بگذارد. به نوشته نامه، نکته جالب ماجرا این است که مهدی رحمتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها 2 بار درون دروازه استقلال قرار گرفت که هر 2 بار هم موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و این در حالی است که سیدحسین حسینی در 4 بازی که درون دروازه استقلال قرار گرفت، یک بار موفق شد دروازه تیم خود را بسته نگه دارد و البته 5 گل دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: