کد خبر: ۷۶۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۲۱۱
استقلال در آخرین دیدار در آسیا به مصاف الهلال می‌رود.
نگرانی این روزهای استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا!/ العین تا اینجای رقابت ها از داوری ها بسیار سود بردهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم آبی های پایتخت در دشوارترین گروه لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال عربستان، العین امارات و الریان قطر همگروه بود و با این وجود توانست از 5 بازی 9 امتیاز کسب کند و در صدر گروه مرگ قرار بگیرد.

 

استقلالی ها در مصاف آخر خود به دیدار الهلال عربستان می روند و با پیروزی در این دیدار می توانند به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند.

 

در آن سوی دیگر تیم العین امارات میهمان الریان قطر است و آن ها هم می خواهند با پیروزی در این میدان در گروه اول شوند و به الدوحیل عربستان نخورند. الدوحیل در حال حاضر بهترین تیم غرب آسیا است و موفق شده تا کنون هر 5 بازی خود در مرحله گروهی را با برتری پشت سر بگذارد.

 

آنچه که بیش از همه ذهن استقلالی ها را مشغول کرده و باعث نگرانی شان شده داوری دیدار برابر الهلال و اتفاقات پشت پرده این رویداد ورزشی است. العین تا اینجای رقابت ها از داوری ها بسیار سود برده و آبی ها نگران هستند که مبادا داور بازی الهلال هم در همین راستا، علیه آنها سوت بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: