کد خبر: ۷۶۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۲۱۴
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: با تلاش ماموران گمرک بازرگان ۱۴ نفر از اتباع کشورافغانستان که قصد داشتند بصورت غیر قانونی از طریق مرز بازرگان از کشور خارج شوند، دستگیر شدند.
دستگیری ۱۴ تبعه افغان در مرز بازرگانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرکل گمرک بازرگان گفت: با تلاش ماموران گمرک بازرگان ۱۴ نفر از اتباع کشورافغانستان که قصد داشتند بصورت غیر قانونی از طریق مرز بازرگان از کشور خارج شوند، دستگیر شدند.

‌معصومی گفت: ماموران گمرک در حین کنترل کامیون‌های ورودی و خروجی در مرز بازرگان به دو دستگاه کامیون خروجی مشکوک شده و در حین بازرسی دقیق و ارجاع به بخش ایکس ری این تعداد از اتباع خارجی ‌را درداخل دو کامیون کشف و دستگیر کردند.‌

وی افزود: این تعداد از افراد در داخل بار کامیون‌ها مخفی شده و قصد داشتند، بصورت قاچاق و غیر قانونی از کشورمان خارج شوند.

مدیر‌کل گمرک بازرگان خاطر‌نشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: