کد خبر: ۷۶۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۸۴۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمان وقوع این حادثه در بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته، پیگیر وضعیت و روند درمان قربانی اسیدپاشی هستیم.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز: هزینه‎ای برای درمان قربانی اسیدپاشی دریافت نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تاکنون هیچ هزینه‎ای برای درمان قربانی اسیدپاشی دریافت نشده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب؛ «محمدحسین صومی» با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمان وقوع این حادثه در بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته، پیگیر وضعیت و روند درمان قربانی اسیدپاشی هستیم.

وی در پاسخ به برخی حواشی و شایعات در خصوص این حادثه گفت: تا زمانی که این فرد در بیمارستان سینای تبریز بستری باشد، هیچ مشکل مالی وجود نداشته و خدمات به‌صورت رایگان ارایه خواهد شد، هم‌چنین شورای اسلامی شهر تبریز نیز در خصوص تأمین هزینه‌های درمان او اعلام آمادگی کرده‎است.

«معصومه جلیل‌پور»، دختر 26 ساله‎ی تبریزی است که بیست و هشتم اسفند ماه از سوی یک خواستگار سمج مورد اسیدپاشی قرار گرفت، بر همین اساس، در طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر نیاز مالی این فرد و خانواده‎اش برای تأمین هزینه‎های درمانی منتشر و شماره کارت و شماره حساب‎های زیادی نیز برای جمع‌آوری کمک پخش شده و این در حالی است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‎وگو با ایسنا، اعلام کرده است که این زن هیچ مشکلی از نظر درمانی و تأمین هزینه‎های درمانی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: