کد خبر: ۷۶۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۳۳۹
در شرایطی که برانکو برای دومین بار متوالی موفق شد پرسپولیس را قهرمان لیگ کند اما ماندن یا رفتن او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و از این‌رو شایعاتی درباره تغییر کادرفنی پرسپولیس شنیده می‌شود.
بازگشت علی دایی به پرسپولیس!/  دایی قراردادی 2‌ ساله با سایپا داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دایی در سال ها اخیر همیشه گران ترین کادرفنی ایران را در اختیار داشته و حتی در مقایسه با مربیان خارجی دستمزد بیشتری گرفته است. 

 

 

برخی منابع خبری غیرموثق از احتمال حضور علی دایی سرمربی موفق سایپا روی نیمکت سرخ‌پوشان خبر می‌دهند، مربی‌ای که چند فصل پیش هم سرمربی پرسپولیس بود و 2 بار این تیم را قهرمان جام حذفی کرد.

 

علی دایی به واسطه عملکرد خوب تیمش در فصل‌ جاری و احتمال کم ادامه همکاری برانکو با پرسپولیس، شاید جدی‌ترین گزینه داخلی برای سرمربی‌گری پرسپولیس باشد اما مشکل این‌جاست که اولا دایی قراردادی 2‌ ساله با سایپا دارد و در ثانی او به واسطه طلب چند میلیاردی‌اش از باشگاه پرسپولیس با برخی مدیران فعلی و سابق این باشگاه اختلاف و چالش داشته و دارد.

 

 

علي دايی بی گمان مهمترين شخصيت فوتبال ايران است که در مجامع بين‌المللی نيز اعتبار خاصی دارد. با نگاهی به دوران مربیگری این شخصیت سرشناس متوجه می شویم وی از بزرگان این عرصه می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: