کد خبر: ۷۶۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۷
شب گذشته؛
دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت از صداوسیما خواست تا با برگزاری برنامه‌های روشنگرانه سیاست‌های اقتصادی دولت و تحلیل چگونگی اجرا و تحلیل پیامدهای آن را توضیح دهد.
علل و دلایل افزایش قیمت ارز در دفتر سیاسی حزب اتحاد بررسی شد

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، پس از مرور اخبار و تحولات شهرداری و شورای شهر تهران، ادامه بحث جلسات گذشته در موضوع تحلیل اعتراضات دی‌ماه ۹۶ و پیامدهای آن پی‌گرفته شد.

در ادامه، گزارش کمیسیون اقتصادی حزب درباره علل و دلایل افزایش قیمت ارز و تبعات و راهکارهای مقابله با آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت اعلام کرد: همچنین توضیح سیاست‌های اقتصادی دولت و تحلیل چگونگی اجرا و تحلیل پیامدهای آن را توسط دولتمردان و صاحبنظران با استفاده از همه ابزارهای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ضروری دانسته و در همین چارچوب توصیه می‌کند صدا و سیما نسبت به برگزاری برنامه‌های روشنگرانه در این زمینه اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: