کد خبر: ۷۶۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۵
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: استعفا از اختیارات شهردار تهران است و تصمیم گیری در این‌باره نیز با شورای شهر است و دادستان نمی تواند در این مسئله ورود کند.
نماینده مجلس: دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به پرونده قالیباف استرئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: استعفا از اختیارات شهردار تهران است و تصمیم گیری در این‌باره نیز با شورای شهر است و دادستان نمی تواند در این مسئله ورود کند.

به گزارش خبرداغ؛ اللهیار ملکشاهی اظهار داشت: با وجودی که استعفای شهردار تهران، امروز توسط شورای شهر پذیرفته شد اما دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به تخلفات و گزارشهایی است که توسط نجفی به این دستگاه ارجاع شده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس خاطرنشان کرد: احضار متخلفان به دستگاه قضایی زمانی انجام می شود که دلایل، مستندات و ادله کافی وجود داشته باشد. با این توضیح ممکن است دستگاه قضایی همچنان در حال رسیدگی به پرونده‌های ارسال شده شهرداری تهران باشد و یا به این نتیجه نرسیده باشد که شهردار سابق مجرم است.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: