کد خبر: ۷۶۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۱۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا چهارشنبه بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در کردستان، کرمانشاه، ایلام و شمال و غرب خوزستان رخ خواهد داد.
باران تازه در راه است/ رودخانه‌ها سیلابی می‌شود

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی تازه‌ای به مناطق وسیعی از کشور خبر داد که منجر به بارندگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرداغ ؛ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا چهارشنبه بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در کردستان، کرمانشاه، ایلام و شمال و غرب خوزستان رخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: روز پنجشنبه بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی آذربایجان غربی و برخی مناطق آذربایجان شرقی و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را در کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و نیمه شمالی خوزستان شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به وزش باد شدید، از اواسط روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه شمال خلیج فارس مواج است از این رو توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: