کد خبر: ۷۶۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۱
نماینده زابل با اشاره به تصمیمات شب گذشته دولت درباره نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: بعد از چند ماه که دلالان و مافیای ارز سوءاستفاده کردند این تصمیم را گرفتید. معلوم نیست این تصمیم پایدار بماند. همه مردم می‌دانند این نوسانات ارز در همه زمینه‌ها اعم از تولید اقتصاد مقاومتی سپرده‌گذاری واردات و صادرات اثر وحشتناک می‌گذارد.
حبیب‌الله دهمرده: چرا بعد از اینکه دلالان و مافیای ارز سوءاستفاده کردند، تصمیم جدی گرفتید؟

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل در جریان جلسه امروز علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناامیدی سم مهلکی برای جامعه است و در محیط آرام استعدادها شکوفا می‌شود و در محیط متشنج استعدادها نابود می‌شود، گفت: با وحدت باید مملکت را بسازیم اما به آن معنا نیست که واقعیت‌ها را بیان نکنیم و نقد سازنده نداشته باشیم، این به نفع مردم و نظام است.

 وی افزود: خدمت همه عزیزان ارادت داریم آقای رئیس‌جمهور انتظار داشتیم در این شرایط حضرت عالی تشریف می آوردید. شما همیشه می‌گفتید نقد منصفانه را می‌پذیرم جای آن بود می‌آمدید یا آقای جهانگیری شما حداقل می‌آمدید. چرا مملکت را با این همه چالش مواجه می‌کنید.

 نماینده زابل تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور چرا این همه تاخیر؟ بعد از چند ماه که دلالان و مافیای ارز سوءاستفاده کردند این تصمیم را گرفتید. معلوم نیست این تصمیم پایدار بماند. همه مردم می‌دانند این نوسانات ارز در همه زمینه‌ها اعم از تولید اقتصاد مقاومتی سپرده‌گذاری واردات و صادرات اثر وحشتناک می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور چرا از اصل پیشگیری استفاده نمی‌کنید؟ آیا قابل پیش‌بینی نبود؟  همه گفتند این قابل پیشگیری بود. امروز عنصری می آید مجلس که هزاران مشکل برای کشور تراشیده است. ایشان به دشمن خارجی اشاره می‌کنند شک نداریم آمریکا قسم خورده علیه ایران کار می‌کند اما حقیقتا عنصر اصلی مسئولانی هستند که کارایی ندارند. آیا هزینه اجتماعی را کسی می‌تواند جبران کند؟  

دهمرده گفت: چرا در خود دولت این همه تشتت وجود دارد؟ چرا این همه اختلاف؟ یک مطلب و یک صدا باید همه ورود کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: