کد خبر: ۷۶۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۹۵
دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه‌ها گفت: تیم اقتصادی دولت باید بسیار جدی تر وارد قضیه افزایش سرسام آور نرخ ارز شود، آن را مدیریت کند و درباره گرانی سرسام آور آن توضیح دهد.
محسن رهامی: تیم اقتصادی دولت جدی تر وارد موضوع نرخ ارز شود/ این افزایش نرخ دلار در دولت قبل به شکل بدتری رخ دادبه گزارش خبرداغ،دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه‌ها گفت: تیم اقتصادی دولت باید بسیار جدی تر وارد قضیه افزایش سرسام آور نرخ ارز شود، آن را مدیریت کند و درباره گرانی سرسام آور آن توضیح دهد.

 محسن رهامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری دو ماه قبل وعده داد که بهای دلار افزایش پپدا نمی کند، اما اکنون شاهد این بحران هستیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: دولتمردان و بانک مرکزی باید چرایی و آینده این افزایش سرسام آور بهای ارز و سکه طلا را برای افکار عمومی توضیح و تبیین کنند و دولت باید با تمام قدرت وارد میدان شده و قیمت دلار را پایین بیاورد و در این راه از توان مجلس و کمک دیگر دستگاهها نیز استفاده کند.

وی اضافه کرد: گران شدن کم سابقه نرخ دلار و ارز بتدریج و با شدت خود را در قیمت ارزاق عمومی و مسکن نشان می دهد و آسیب جدی به زندگی مردم خواهد زد، از سویی وصل کردن تمام مایحتاج ما به یک ارز خارجی به شدت به استقلال کشور لطمه می زند.

نماینده اسبق مجلس تصریح کرد: هر چند این افزایش نرخ دلار در دولت قبل به شکل بدتری رخ داد ، اما از آقای روحانی و دولتش انتظار عمل صحیح داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نادي
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
چرت نگو عوضي در دولت قبل فقط يك شب دلار به 4000 تومان رسيد ولي حالا در دولت بي تدبيري و نااميدي ، دلار6000 تومان رو هم رد كرد .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: