کد خبر: ۷۶۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۵۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان دلایل افزایش نرخ دلار پرداخت و گفت: در همه دولت‌ها ارز در چهار سال دوم، افزایش داشته است.
دلایل افزایش نرخ دلار از نگاه محسن رضایی

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، محسن رضایی در یادداشتی درباره نوسات نرخ ارز در اینستاگرام خود نوشت: دلایل افزایش دلار سه بخش دارد؛ بخشی از آن به نحوه اداره اقتصاد ملی، بخشی به سفته بازی و بخش دیگر به آثارتحریم باز می‌گردد.

در خصوص بخش نخست در همه دولت‌ها ارز در چهار سال دوم، افزایش داشته است. موج سفته بازی اما این بار از فضای مجازی تأثیر پذیرفته و آثار تحریمی نیز با عملیات روانی ترامپ به ظهور رسیده است.

دو مشکل اول با واگذاری اختیار به یک تیم اقتصادی، قابل علاج است و بخش تحریمی را با اعتمادسازی ملت-دولت می‌توان مدیریت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
دولت های ایران برای انتخاب مجدد در دور دوم با هر کلک اقتصاد را آرام نگه می دارند اما دور دوم تلافی می کنند مثل افراد بی شخصیت تا نیاز به مردم باشد می گویند نوکر مردم هستیم اما دور دوم مردم را آنچنان اذیت می کنند که خدا می داند دولت ها و سران نظام آماده اند اسلام واقعی را نابود کنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: