کد خبر: ۷۶۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۰
فرمانده انتظامی البرز از انهدام ۴۲ باند قاچاق مواد مخدر در استان و کشف 6803 کیلو مواد مخدر در استان طی سال گذشته خبر داد.
دستگیری 35 هزار نفر مرتبط با مواد مخدر در البرز
به گزارش خبرداغ ،  سردار عباسعلی محمدیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده حدود 5040  کیلوگرم تریاک، ۷۷۰ کیلوگرم حشیش و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت ۳۵ هزار و ۳۵۲ نفر دستگیر شدند که ۵۵۶ نفر قاچاقچی، ۱۱هزار و ۱۷۵ نفر نگهدارنده، ۲۱ هزار و ۵۷ نفر معتاد و ۲ هزار و ۵۴۹ نفر توزیع‌کننده بودند.

فرمانده انتظامی البرز تأکید کرد: در این مدت ۴۲ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر متلاشی، ۱۹۶خودرو توقیف و ۶ قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شد.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۷ معتاد به اردوگاه بازپروری و ۲۹ هزار و ۷۳۲ نفر به ۱۲۰ مرکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سردار محمدیان بیان کرد: در این مدت همچنین ۳۰۱ مورد مشاوره تلفنی و ۷۵۰ مورد مشاوره حضوری از سوی کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ارائه‌شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت را یکی از مأموریت‌های ویژه پلیس این استان است که در سال جدید با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده یکی از برنامه‌های مهم پلیس دراستان البرز است که این اجرای این مهم، نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: