کد خبر: ۷۶۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
رییس پلیس تهران بزرگ :
رئیس پلیس پایتخت از پیدا شدن ۶ کودک مفقود شده در تهران پس از جست و جوی شبانه روزی پلیس پایتخت خبر داد.
۶ کودک مفقود شده، در تهران پیدا شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، سردار حسین رحیمی گفت: در پی مفقود شدن ۶ کودک در شهرستان گرمسار و حسب تحقیقات معموله مبنی بر اینکه کودکان با یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران حرکت کردند و در یکی از میادین تهران پیاده شدند، موضوع به لحاظ اهمیت و حساسیت در دستور کار ویژه پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروها و اقدامات خاص و فنی پلیس و جست و جوی خستگی ناپذیر در محل های محتمل حضور ، ساعت ۱۲ ظهر روز جاری عوامل کلانتری ۱۱۰ شهدا ۶ کودک مفقود شده را صحیح و سالم در پارک شکوفه مشاهده و پس از تطبیق چهره با تصویر گمشدگان به کلانتری انتقال دادند و سریعا با والدین آنان که در تهران حضور داشتند تماس حاصل که در کلانتری حاضر شدند و فرزندان خود را شناسایی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: