کد خبر: ۷۶۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۷۰
کاپیتان تیم فوتبال پدیده از اوضاع وخیم این تیم صحبت کرد.
ناصحی: فقط چند روز وقت دارند تا به داد ما برسند وگرنه نابود می شویم!

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رضا ناصحی بعد از شکست مقابل پرسپولیس و خطرناک تر شدن شرایط پدیده در جدول رده بندی اظهار داشت: حال و روز الان پدیده من را به یادآخرین روزهای حضور ابومسلم در لیگ می اندازد که هیچ کس نگرانش نبود و فنا شد.

وی در ادامه افزود: به نظر می رسد اراده بزرگی وجود دارد تا فوتبال در این شهر از بین برود. دلم به حال جوانهایی می سوزد که تنها دلخوشی شان همین فوتبال است ولی به همت مسئولین استان روز به روز به نابودی نزدیک تر می شود.

ناصحی در پایان گفت: فقط همین را بگویم که اگر در همین چند روز به داد تیم فوتبال پدیده نرسند هیچ چیز از فوتبال مشهد نخواهد ماند و همانهایی که در شهر خودمان از استقلال و پرسپولیس طرفداری می کردند فقط از تلویزیون می توانند تیمهای محبوبشان را تماشا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: