کد خبر: ۷۶۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۵
برانکو برای پایان دادن به تشویق مسلمان در دیدار با پدیده مشهد ترفند جالبی را اجرا کرد.
زمانی که برانکو بيش از پيش روي تصميمش پافشاري مي‌كند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شرایط در بازی پرسپولیس با پدیده به گونه ای داشت رقم می خورد که گویا گره ای در بازی پرسپولیسی ها روی داده و باید این گره به دست یک بازیکن تعویضی خوب باز می شد چرا که نمایش این تیم چنگی به دل نمی زد و هواداران نیز امیدی به گل زنی تیمشان نداشتند.

 

هواداران که از این وضعیت خسته شده بودند دوباره شعار تکراریشان را سر دادند و از برانکو خواستند تا محسن مسلمان را به میدان بفرستد و به یک باره همگی نام او را صدا زدند تا به این وسیله این شعار ها سرمربی پرسپولیس را تحت فشار قرار دهند تا خواسته شان برآورده شود ولی برانکو با تعویض سیامک نعمتی به عنوان یکی از مهاجمان تیمش و حضور احمد نوراللهی اولین تغییر خود را اینچنین شکل داد و گویا اصلا صدای هواداران را نشنیده بود. 

 

برانکو سرمربی موفق پرسپولیس ثابت كرده هر زمان چنين اتفاقي رخ بدهد، بيش از پيش روي تصميمش پافشاري مي‌كند.

 

در دیدار با پدیده نیز سرمربی پرسپولیس این بازیکن را به بازی نگرفت و برای اینکه از دست تشویق هواداران خلاص شود، حدود 10 دقيقه قبل از پايان بازي ذخيره‌ها را روي نيمكت برگرداند تا نشان بدهد ديگر تعويضي در كار نيست. به اين ترتيب تشويق مسلمان نيز خاتمه پيدا كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: