کد خبر: ۷۶۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد 332 هزار و 320 نفر از پایانه مرزی مهران از 23 اسفند ماه 96 تا17 فروردین ماه خبر داد.
تردد بیش از 300 هزار نفر از پایانه مرزی مهران
به گزارش خبرداغ ، مهندس «نورالله دلخواه» اظهار کرد: این میزان تردد در سطح جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.

وی بیشترین تردد در سطح استان را در جاده «ایلام - دره‌شهر» اعلام و خاطرنشان کرد: کنترل خودروها با استفاده از دوربین‌های تردد شمار مستقر در راه‌های ارتباطی این استان انجام گرفته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام متوسط سرعت رانندگی در سطح جاده‌های استان را 71 کیلومتر بر ساعت دانست و گفت: این اداره کل با استقرار 40 گروه ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین طی ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی کرد .

دلخواه با بیان این‌که 332 هزار و 320 نفر از پایانه مرزی مهران از 23 اسفند ماه 96 تا17 فروردین ماه تردد کرده‌اند، گفت: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی و پاکسازی حریم‌های جاده، تعمیر گاردریل‌ها، لکه‌گیری و روکش آسفالت محورها، تعمیر و اصلاح روشنایی جاده‌ها و نصب علائم ترافیکی صورت گرفت.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: