کد خبر: ۷۶۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران محرز نیست که علت استعفای نجفی فقط مسئله بیماری است ما باید با مردم دقیق و شفاف صحبت کنیم.
الویری: درباره استعفای نجفی، با مردم شفاف باشیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران محرز نیست که علت استعفای نجفی فقط مسئله بیماری است ما باید با مردم دقیق و شفاف صحبت کنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، مرتضی الویری به عنوان مخالف استعفا گفت: بنده تجربه تلخ شورای اول را در نظر دارم و آن زمان بنده از شهرداری استعفا دادم که دلایل آن با دلایل امروز متفاوت بوده است.

الویری بیان داشت: این استعفا با تزلزل مدیریت و رکود در شهر مواجه شد.

وی گفت: بر همین مبنا باید دقت کنیم و زود تصمیم نگیریم بنابر این تغییرات در حوزه‌های مدیریتی و در بخش کلان بسیار مشکل و دشوار است.

الویری گفت: وقتی که یک مدیر عوض می‌شود قطعا معاونین، مدیران‌کل و زیرمجموعه تغییر می‌کند که این می‌تواند در بازه زمانی کوتاه صدماتی را به شهر داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت:‌ پاک‌دستی و مبارزه با فساد یکی از اقدامات شهرداری تهران بوده است و در این جهت درست پیش رفتم و جلوی هرزرفت منافع و منابع گرفته شده است.

وی افزود: وقتی که میزان تحقق منابع در آخر سال 96، به 95 درصد رسیده است این نشان می‌دهد که مسیر را درست حرکت کرده‌ایم.

الویری گفت: نجفی برنامه‌ریزی خوبی داشته است و با تدوین برنامه سوم پنج‌ساله در حال حاضر مواجه هستیم، بنابر این اقدامات مهمی رخ داده است که باید در این مسیر پیش برویم.

الویری گفت:‌رابطه‌ای که نجفی با دولت دارد خیلی از مسائل ما را در حوزه مترو و دیگر موارد حل کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران محرز نیست که علت استعفای نجفی فقط مسئله بیماری است ما باید با مردم دقیق و شفاف صحبت کنیم. بنده به طور قاطع مخالف استعفای نجفی هستم و رأی مخالف در این خصوص می‌دهم و امیدواریم نجفی به سلامتی خود بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: