کد خبر: ۷۶۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۶
پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو در 3 بازی پایانی لیگ به بازیکنان جوان‌تر و آنهایی که کمتر بازی کردند میدان بدهد.
فنونی‌زاده: پرسپولیس مثل تراکتورسازی نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مرتضی فنونی‌زاده در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده و قهرمانی این تیم اظهار داشت: ابتدا باید این قهرمانی را به تمامی هواداران خونگرم پرسپولیس، کادر فنی، بازیکنان، لیدرها و مدیریت باشگاه تبریک بگویم. من پیش‌بینی کرده بودم که پرسپولیس 5 هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شود اما قهرمانی پرسپولیس 3 هفته تا پایان بازی مسابقات بدست آمد.


وی افزود: برانکو اکنون دستش باز است و در 3 هفته پایانی بازی لیگ می‌تواند به بازیکنان جوان‌تر و آنهایی که کمتر در این فصل بازی کرده‌اند میدان بدهد. سرمربی پرسپولیس می‌تواند به ملی‌پوشان پرسپولیس استراحت بدهد تا آنها در لیگ قهرمانان آسیا با صلابت بیشتری بازی کنند. در ادامه لیگ اگر برانکو از جوانان پرسپولیس استفاده کند و از مسلمان و بشار رسن استفاده کند کسی به او خرده‌ای نمی‌گیرد.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد محرومیت این تیم از نقل و انتقالات در پایان فصل و اینکه ممکن است این تیم به سرنوشت تراکتورسازی در این فصل دچار شود، گفت: پرسپولیس مثل تراکتورسازی نمی‌شود. بازیکنان امید جوانان ما بسیار خوب و باکیفیت هستند. به گزارش فارس، فنونی زاده درآخر گفت: بازیکنان تعویضی پرسپولیس را نفراتی مثل نوراللهی، بشار و محسن مسلمان هستند. شایان مصلح و دیگر جوانان پرسپولیس هم می‌‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: