کد خبر: ۷۶۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
سرمربی اسبق پرسپولیس، گفت: پرسپولیس تیر خلاص را برای رسمی شدن قهرمانی‌اش زد.
حمید درخشان: فصل آینده برای پرسپولیس سخت استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرمربی اسبق پرسپولیس، گفت: پرسپولیس تیر خلاص را برای رسمی شدن قهرمانی‌اش زد.


حمید درخشان در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده، گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس برای قهرمانی باید تیر خلاص را می‌زد و توانست این تیر خلاص را در بازی با پدیده بزند و به قهرمانی برسد. من این قهرمانی مجدد را به هواداران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه تبریک می‌گویم.


وی افزود: قهرمانی با پیروزی شیرین است و پرسپولیس توانست به این هدف برسد از حالا پرسپولیس باید هدفش روی لیگ قهرمانان آسیا باشد و با تمرکز روی این مسابقات و درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان جایگاه خوبی در این مسابقات به دست بیاورد. پرسپولیس می‌تواند به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.


درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود فصل آینده روزهای سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود زیرا مثل تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات پایان فصل محروم است، گفت: فصل آینده برای پرسپولیس سخت می‌شود اما این مسأله به خود بازیکنان بستگی دارد که می‌توانند این سختی را کم کنند. به نوشته فارس، آنها می‌توانند با تمرین و تلاش بیشتر این محرومیت را پر کنند و بازیکنان ذخیره هم باید تلاش خود را دو برابر کنند تا فصل آینده روان‌تر و بهتر بازی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: