کد خبر: ۷۶۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
تعداد بازدید: ۴۴۹
پلیس آلمان اعلام کرد حمله به عابران پیاده تروریستی بوده و عامل این حمله خودکشی کرده است. یک روزنامه آلمانی مدعی شد عامل حمله به عابران پیاده در شهر «مونستر» مشکلات روانی داشته و تروریست نبوده است.
پلیس آلمان: مهاجم شهر مونستر خودکشی کرد/حمله تروریستی بود / عامل حمله به عابران پیاده مشکلات روانی داشته است

به گزارش خبرداغ به نقل از راشا تودی، پلیس آلمان اعلام کرد حمله امروز-شنبه- به عابران پیاده در شهر «مونستر» تروریستی بوده است.

پلیس آلمان اضافه کرد که عامل حمله به عابران پیاده خودکشی کرده است.

هنوز آمار دقیق تلفات این جادثه اعلام نشده است اما گفته می‌شود دست‌کم ۳ نفر در این حادثه کشته شده و ۵۰ تن دیگر مجروح شدند.

 به نقل از آسوشیتد‌پرس، روزنامه آلمانی به نقل از مقام‌های امنیتی این کشور اعلام کرد حمله امروز-شنبه- به عابران پیاده در شهر «مونستر» تروریستی نبوده است.

«زوددویچه زایتونگ» روزنامه مطرح آلمان مدعی شد عامل حمله به عابران پیاده یک مرد میانسال آلمانی بوده و مشکلات روانی داشته است.

این در حالی است که مقام‌های آلمان هنوز به صورت رسمی در رابطه با انگیزه عامل حمله امروز به عابران پیاده اظهارنظری نکردند.

این حادثه دست‌کم ۴ کشته و ۲۰ مجروح به همراه داشته است.

زوددویچه زایتونگ اضافه کرد که پلیس آلمان آپارتمان محل زندگی عامل حمله امروز را شناسایی کرده و آن را تفتیش می‌کند.


ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: