کد خبر: ۷۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۲
۱۰ سارق موبایل قاپ توسط سرکلانتری هفتم پایتخت دستگیر شدند.
دستگیری ۱۰ سارق موبایل قاپبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سرهنگ "جلیل موقوفه ای" سرکلانتر هفتم پایتخت با بیان این مطلب گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی همراه در محدوده سرکلانتری، ضمن تشکیل کمیسیونی در این خصوص، تیم های از سرکلانتری شناسایی سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تعداد گشت های انتظامی را در سطح کلانتری به خصوص در محدوده های آسیب پذیر افزایش تا اینکه ماموران کلانتری های ۱۱۶ مولوی و ۱۳۰ نازی آباد و ۱۶۰ خزانه موفق به شناسایی دستگیری ۱۰ سارق موبایل در ۱۰ عملیات جداگانه شدند.

سرهنگ موقوفه ای ادامه داد: تعداد ۳ تن از این متهمان، سارقان زور گیر و در بازرسی بدنی صورت گرفته از آنان تعداد ۱۸ گوشی مسروقه کشف شد.

وی در خاتمه گفت: متهمان هنگام فروش گوشی های مسروقه و یا پرسه زنی در سطح حوزه شناسایی و پس از بازجویی، برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: