کد خبر: ۷۶۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۸۵
مهاجم ایرانی الغرافه بعد از گمانه زنی‌های زیادی که درباره‌ی مصدومیت او به گوش رسید، توانست در تمرین تیمش شرکت کند.
طارمی با الغرافه تمرین کرد/ مهاجم ایرانی الغرافه به خاطر احساس دردی که داشت دو روز در تمرین شرکت نکرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به نقل از الرای، مهدی طارمی در دیدار الغرافه برابر الجزیره در ترکیب اصلی تیم قطری بازی کرد اما در اواسط نیمه دوم بود که به خاطر آسیب‌دیدگی از بازی تعویض شد.

مهاجم ایرانی الغرافه به خاطر احساس دردی که داشت دو روز در تمرین شرکت نکرد و گمانه زنی‌های درباره مصدومیت دوباره او به گوش رسید.

خبر خوب برای الغرافه این که طارمی دوباره تمرینات خود را از سر گرفت و توانست با دیگر هم تیمی‌هایش تمرین کند تا خود را آماده دیدار حساس تیمش در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر کند.

الغرافه اگر می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را بگیرد باید حتما در دیدار پایانی خود به پیروزی برسد و به نظر می‌رسد که بولنت سخت به مهاجم ایرانی خود برای پیروزی در هفته پایانی نیاز دارد و به همین خاطر است که می‌خواهد طارمی را به هر شکلی که هست آماده بازی کند.

طارمی در فصل جابجایی زمستانی به الغرافه قطر پیوست و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او یک سال دیگر با الغرافه قرارداد دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: