کد خبر: ۷۶۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
پیروزی دیشب استقلال مقابل مشکی پوشان جدا از آنکه باعث شد این تیم کماکان در کورس نایب قهرمانی حضور داشته باشد و بتواند تا قبل از بازی امروز ذوب آهن و سپیدرود به رده دوم جدول برسد، برای وینفرد شفر به یک دلیل دیگر اهمیت زیادی داشت و حالا مرد آلمانی توانسته به رکورد منصوریان و قلعه نویی در استقلال برسد.
شفر به منصوریان و قلعه نویی رسید/ قلعه نویی و علیمنصور موفق شده بودند 5 برد متوالی با استقلال در لیگ برتر بدست آورندبه گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپورت: پیروزی دیشب استقلال مقابل مشکی پوشان جدا از آنکه باعث شد این تیم کماکان در کورس نایب قهرمانی حضور داشته باشد و بتواند تا قبل از بازی امروز ذوب آهن و سپیدرود به رده دوم جدول برسد، برای وینفرد شفر به یک دلیل دیگر اهمیت زیادی داشت و حالا مرد آلمانی توانسته به رکورد منصوریان و قلعه نویی در استقلال برسد. شفر بعد از باخت مقابل ذوب آهن در هفته 22، 5 بازی بعدی اش در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته و سپیدرود، فولاد، پرسپولیس، نفت تهران و مشکی پوشان تیمهایی بودند که از استقلال شکست خورده اند. پیش از این قلعه نویی و علیمنصور موفق شده بودند 5 برد متوالی با استقلال در لیگ برتر بدست آورند و حالا شفر امیدوار است تا با پیروزی مقابل گسترش فولاد به رکورد مرحوم پورحیدری در دوره اول لیگ برتر که 6 برد متوالی بوده، برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: