کد خبر: ۷۶۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۹۵
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان گفت: اتوبوس کرمان به مقصد تهران در محور مهریز در استان یزد واژگون شده و ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت.
واژگونی اتوبوس کرمان - تهران با ۵ کشته/  اغلب مسافران این اتوبوس از اتباع افغانستانی بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: محسن کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در کرمان اظهار‌داشت: اتوبوس کرمان تهران در 66 کیلومتری محور کرمان یزد و در استان یزد در ساعت حدود 22 دچار حادثه شده است و بر اثر این حادثه تعدادی از هوطنان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه 4 نفر کشته و 7 نفر زخمی شدهاند گفت: مصدومین به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند و در حال درمان هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان با بیان اینکه این اتوبوس متعلق به شرکت اتوبوسرانی عدل تعاونی 7 کرمان است افزود: اطلاعات تکمیلی در رابطه با دلایل واژگونی اتوبوس متعاقبا اعلام می‌شود.

فوتی‌های سانحه اتوبوس کرمان-تهران به ۵نفر رسید

احمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امشب یک دستگاه اتوبوس که از کرمان عازم تهران بود، در محور شهرستان مهریز در استان یزد و در حوالی دو راهی روستای گردکوه واژگون شد که در محل سانحه، چهار نفر کشته شدند.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه که اکنون تعداد آنها ۲۱ نفر گزارش شده است نیز به بیمارستان های فاطمه الزهرا (س) مهریز و رهنمون یزد اعزام شدند.

دهقان خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس نیز که دچار جراحات شدیدی شده بود، در مسیر اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: اغلب مسافران این اتوبوس از اتباع افغانستانی بودند و هم اکنون نیروهای امدادرسان از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و ... در محل حادثه حضور دارند.

دهقان با بیان اینکه حال دو تن دیگر از مصدومان نیز وخیم است، افزود: مصدومان به سرعت در بیمارستانهای یاد شده تحت مداوا قرار گرفته اند.

به گزارش مهر، این حادثه حوالی ساعت ۲۲ امشب در ۱۵ کیلومتری مهریز و ۷۵ کیلومتری مرکز استان یزد رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: