کد خبر: ۷۶۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۶
اسپورتینگ لیسبون، باشگاه دوران نوجوانی رونالدو در مادرید حضور دارد و خود را برای بازی حساس برابر اتلتیکو مهیا می کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، امشب از ساعت 23.35 در واندامتروپولیتانوی مادرید و از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا، اتلتیکو مادرید میزبان اسپورتینگ لیسبون خواهد بود.

تیم سبزپوش شهر لیسبون روز گذشته وارد مادرید شده و خود را برای مصاف امشب آماده می کند. نکته جالب، حضور ناگهانی کریس رونالدو در اردوی این تیم بود. رونالدو از اسپورتینگ فوتبالش را شروع کرد و همواره خود را هوادار این باشگاه می داند.
رونالدو به هنگام ناهار در جمع اسپورتینگها حضور یافت و با استقبال بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم (به خصوص کوئنترائو و ژرژ ژسوس) نیز روبرو شد.

حساب رسمی توئیتر باشگاه اسپورتینگ در واکنش به این قضیه توئیت کرده است:« ببینید چه کسی اینجا آمده تا به ما برای بازی امشب کمی انرژی مضاعف بدهد، "شیر کریستیانو".»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: