کد خبر: ۷۶۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
بهمن کامیار، تهیه‌کننده «سد معبر» به بیان دو علت اساسی در خصوص کمتر شدن مخاطبان سینما در نوروز 97 پرداخت.
علت افت مخاطبان نوروزی سینما
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بهمن کامیار، تهیه‌کننده «سد معبر» به بیان دو علت اساسی در خصوص کمتر شدن مخاطبان سینما در نوروز 97 پرداخت.

بهمن کامیار، تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص کمتر شدن استقبال مخاطبان در نوروز 97 نسبت به سال گذشته گفت: «به نظرم اولین علت این اتفاق، تولید و اکران بیش از حد فیلم‌های کمدی است. آثاری که فضای آن‌ها شبیه به هم است. مدتی است که فیلم‌های کمدی به صورت گسترده تولید و پشت سر هم اکران و حتی مورد استقبال قرار می‌گیرند که اگر تصور کنیم همیشه بدین شکل پیش می‌رود و باید پیش برویم اشتباه است.»

او ادامه داد: «بحث بعدی برنامه‌های نوروزی تلویزیونی چون سریال «پایتخت»، «کلاه قرمزی»، «دورهمی» و... است که توانسته در جذب مخاطب موفق باشد و باعث شده تماشاچیان به سمت تلویزیون بروند.»

کامیار تصریح کرد: «این دو علت اصلی افت مخاطب نوروزی امسال بود. در غیر این صورت مردم همیشه در ایام تعطیلات نوروزی سینما را به عنوان یکی از تفریحات خوب و جذاب انتخاب می‌کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: