کد خبر: ۷۶۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۳۴۳
روزنامه الشرق از نگرانی سرمربی پرتغالی السد قبل از دیدار برابر پرسپولیس سخن به میان آورد.
موضوعی که سرمربی السد را بسیار نگران کرده است! + عکسبه گزارش خبرداغ  به نقل از الشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم السد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار جنگ صدرنشینی است.

 

پرسپولیس با پیروزی در این دیدار به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود می‌کند و نتیجه‌ای دیگر غیر از این باعث صدرنشینی تیم قطری می‌شود.

 

 

روزنامه الشرق قبل از این دیدار در گزارشی از نگرانی فریرا سرمربی السد درباره این بازی سخن به میان آورد و نوشت: نگرانی بزرگ سرمربی پرتغالی السد زیاد شدن مصدومان تیم قبل از دیدار بزرگ برابر پرسپولیس است.

 

 

چند بازیکن السد مصدوم هستند اما احتمال دارد که آنها به دیدار برابر پرسپولیس برسند. به گزارش خبرورزشی، فریرا در دیدار هفته آینده برابر الخریطیات به بازیکنان اصلی استراحت خواهد داد تا آنها قبل از دیدار برابر پرسپولیس به خوبی استراحت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: